Job 16 van 43


Report this listing

Solliciteren



Management Assistant


Functie

Voor onze klant zijn we op zoek naar een management assistant.

De functie is verantwoordelijk voor het ondersteunen van de directeur en/of een afdelingen op administratief en organisatorisch vlak, met als doel op een confidentiële manier een goede en efficiënte administratie te garanderen.

Jouw takenpakket:
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de directeur en/of een afdeling met als doel administratieve en logistieke ondersteuning op te zetten.
  • Aannemen van telefonische oproepen in naam van de directie of afdeling.
  • Ontvangen van bezoekers voor de directie of afdeling.
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers uit de afdeling.
  • Beheren van de agenda en coördineren van de activiteiten van de directeur en/of afdeling met als doel in te staan voor een efficiënte planning van de activiteiten.
  • Inplannen van vergaderingen in de agenda’s.  Uitnodigen van de gewenste personen.
  • Boeken van vergaderzalen, dienstreizen,…
  • Voorbereiden en/of opmaken van documenten, dossiers,…op basis van preliminaire aanwijzingen, gegevens of concepten voor de directie en/of afdeling met als doel een ondersteuning van de werkzaamheden te garanderen.
  • Opstellen en optimaliseren van brieven, nota’s, verslagen, presentaties.
  • Opvragen van de nodige informatie bij betrokken personen.
  • Invoeren van personeelsimputaties, bestellingen, opleidingen, toegang van personen, …voor de directie en/of de afdeling.
  • Beheren en verdelen van documenten en dossiers voor alle formele vergaderingen met als doel ze tijdig te laten beschikken over de noodzakelijke informatie.
  • Voorbereiden van diverse vergaderingen.
  • Opstellen en optimaliseren van uitnodigingen, nota’s, verslagen, presentaties m.b.t. diverse vergaderingen.
  • Versturen van de documenten die nodig zijn voor deze vergaderingen.
  • Verantwoordelijk zijn voor het beheer van de documenten, de dossiers van de afdeling en bedrijfsoverkoepelende projecten met als doel de afdeling en het bedrijf te ondersteunen op administratief vlak.
  • Archiveren van de documenten en dossiers van de afdeling.
  • Organisatie van bedrijfsoverkoepelende evenementen, projecten,
  • Werken met een ERP pakket (zoals AX-dynamics) om bestellingen in te geven en uurrapportage is een standaard taak
  • Voor ¼ van je werkpakket bestaat uit het agendabeheer en support van de technisch directeur

Jouw profiel

  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring met ERP.
  • Je beschikt over een zeer goede kennis van het Nederlands.
  • Indien je over een goede kennis van het Frans en Engels beschikt, is dat een pluspunt.
  • Je beschikt over een Bachelor diploma.
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring met administratieve ondersteuning van management/directie.
  • Affiniteit met technische onderwerpen en projectmatig werken is een groot pluspunt.
  • Vlot kunnen omgaan met software pakketten en een degelijke kennis van de office pakketten (Word, Excel, PowerPoint) is een must
  • Nauwgezetheid, overzicht kunnen bewaren en opleveren volgens beloofd tijdstip is een must
  • Klantgerichtheid, communicatief en flexibiliteit zijn basis vereisten.

  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)

Aanbod

  • Omwille van het werkvolume en back-up regeling is een 100% werkregime een must
  • Een tijdelijke opdracht tot het einde van het jaar.
  • Na afloop kijken we uit naar een ander project.
  • Aantrekkelijk salarispakket met bedrijfswagen mogelijk.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht